Çizebilirsin

Bu zamana kadar çokça duyduğum
"Ben de çizim yapabilmek isterdim" cümlesi
benim için anlaşılmazdı.
İnsan çizmek ister, kalemi alır ve çizer?
Bunun çoğu kişi için mümkün olmadığını zamanla anlamakla beraber,
bir şekilde basit yollar veya adımlar gösterilerek
anlaşılır hala getirilebilir diye düşündüm.
Internette dolaşırken de Koosje Koone'ye denk geldim.
Kendisi Amsterdam'lı bir ilustratör.
Youtube'da çizim ile ilgili,
aklı berraklaştıracak pek çok videosu bulunuyor.
Belli mi olur, bu fikir vesile olur,
belki bir gün biz de bu konuda workshop yaparız ;)

2 yorum:

  1. Bu olağanüstüymüş.
    Şahane denk geldi :)
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel gerçekten, bende çizme yeteneği var ancak olan şeyleri resmedebiliyorum kendim üretemiyorum. Yeni fikirler kazanmamı sağladı :)

    YanıtlaSil